Långt blogg inlägg!

Hejsan svejsan!

Ojoj! Jag känner nu att jag inte har bloggat på jäätte länge!

Men nu ska jag berätta vad vi gjorde igår!
Jag skulle vara med Alva, så jag hade packat och fixat mig (det var super duper varmt!)
Sen så skulle jag börja gå hem till Alva, när jag hade gått en bit så ramlade jag för det var en grop i marken så jag skrapade upp knäskålen och jeansen gick sönder! -.-
Men men det var väl bara att vända!
Men jag märkte inte att jag blödde förren jag var typ hemma, så jag gick upp och gjorde rent såret och plåstrade om det.
Sen så kom mamma och min kusin Lollo in.
Jag visste inte att hon skulle komma hit, men det var skojsigt!

Sen så skjutsade mamma oss (mig och Lollo) hem till Alva, så att jag inte skulle rammla igen! xD
haha nej då!
Sen gjorde vi oss i ordning och pratade, efter ett tag när klockan blivit sju så mötte vi Rodi på Sommaryran!
Det var jätte kul att träffa han!
Har ju inte sett han på super länge.

Sen så kollade vi lite där och sen gick vi hem!

Nu ska jag dra pusshej!




Haha bjuder på en bild!! haha super ''fin''!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0