Lite shopping idag!

Hejsan!

Idag vart det att cykla ner på stan med mamma, ni ska få se lite bilder på det jag köpte / fick när jag fyllde år.






Ska prova på mascaran Isadora WigWham





En ''handske'' som är väldigt snygg & chic till hösten! (Klockan är inte ny!)




Fick glasögonen av Alva när jag fyllde år!




En super snygg Esprit väska.




En söt och tuff skjal (passar jätte bra till kappa och skinn jacka!)






Ja det var nog allt!
Ska tänka efter om jag har något mara och blogga om medans jag ändå håller på.

Jo.. Jusste! Skolan börjar ju imorgon! Jag blrjar kl. 8.30, jag tycker iaf att vi ska börja kl 9 eller 9.30! det är ju första dagen! 
Aja men men..  
Nu ska jag dra! Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0