Tycker till om stor bloggarna!

Vad tycker jag om bloggarna?



Kissie: Jag tycker att Kissie överdriver (med det mesta) hela hon är överdriven!
Jag tror att hon har så många läsare, inte för att hon är omtyckt, absolut inte, och inte för hennes personlighet för hon har ingen, men hon har läsare för att alla tycker att det är intressant att se hur hon slösar bort hela sitt liv på en blogg! Ja menar hon kommer ju inte vara en bloggare hela livet! Och det är inget man kan försörja sig på livet ut!

Så, WAKE UP FROME YOUR FANTASIE WORLD!! THIS IS THE REAL LIFE!
 
Inget illamenat, hon kanske får tårar i ögonen om hon skulle råka läsa detta, men inte vet väll hon om att min blogg ens existerar!?






Dessie: Hon verkar vara en trevlig, söt tjej, men hon skulle nog inte passa mig som vän! Kanske festar enaning för mycket för min del! 








Paow: Paow är en söt tjej, verkar vara trevlig och snäll! Har inte så mycket att säga!







 Kenza: Kenza är en super fin tjej! Hon är model, inte alls svårt att räkna ut! Hennes egen designade skor är super fina!
Hon verkar snäll, rolig!







Tyra: Coolingen Tyra! Har skön klädstil (ibland)! Brukar läsa hennes blogg ibland när det är regniga dagar (som idag tillexempel!)






BlondinBella: Brukar faktiskt inte läsa hennes blogg?! Men hon är fin och ser bra ut!






Foki: Oj oj oj.. Foki! Hon är väl bara för söt eller hur? Finns det äns något ont om människan?
Hon har en söt och fin klädstil och verkar vara snäll och trevlig!



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0