SJUK!

Hejsan, ganska länge sedan jag gäst blogga!

Emma är ju inte heller så bra på att uppdatera
så får väl hjälpa henne lite nu!

Min dag:
Vaknade tre på natten och skakadde för jag frös så mycket.
Och jag lovar att jagg skakadde verkligen!
Vaknad kvart i sju och kollade om jag forfarande hade feber.
Vilket jag hade! Så då vart det att stanna hemma ist för att gå till skolan.
Sedan somnade jag om till ungefär tio, elva och sen dess har jag bara
legat i sängen!
Inte speciellt kul att vara sjuk...
Förutom febern har jag även huvudvärk, ont i halsen och är förkyld! 
 
Det var min ganska ointressanta dag!

Kram, Alva!

En liten bild slänger jag in




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0