Summer heat

Hej hej bloggen.

Idag vaknade jag runt 10 och lite senare åt jag frukost.

Sen så hittade jag min kamera i en låda och i den så satt det ett minneskort i som jag tog ur och satte i idatan och jag började kolla på en massa gammla bilder ifrån 2008! :O
Haha det var bla bilder på mig och Alva! 
Jisses vad små vi var, man kan verkligen se förändringar!



Här kommer det några bilder (lägger bara upp några)



Haha små va? Alva & jag, så där ser man ju inte ut nu (Tack gode gud!)





Jul ''avslutning'' i 5:an! :O haha snacka om länge sedan! (ganska mörk bild men men..)


Jaja iallafall sen när jag kollat igenom bilder så duchade jag och fixade mig.
Sen bestämde vi (mamma och jag) oss för att cykla ner till Boulongern och ta en glass, mysigt!
När vi hade setat där i Boulongern ett tag så cyklade vi och handlade.

Och nu är vi hemma och jag har precis skrubbat potatis och nu diggar denna låten med Katy Parry


Jag älskar verkligen denna låten!

Katy Perry ft. Snoop Dogg - California Girls


Kommentarer
Postat av: Alva

Haha jag såg ut som ett mongo! Skit ful ju! Men du var söt! <33333

2010-07-10 @ 17:37:45
Postat av: Svar ifrån Emma:

Men sluuta!!! :O du var ju söt annars så hade jag ju inte laddat upp bilden!! tack fast näääee!!!:O <333333

2010-07-10 @ 19:29:31
Postat av: sara fällström

den där låten är bra :)<3

2010-07-10 @ 20:23:43
URL: http://faillove.blogg.se/
Postat av: Ada <3 Katy Perry

Gulliga ni var <3

2010-07-15 @ 09:28:09

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0