blogg inlägg i värmen!

Har typ inte bloggat så mycket men..

Jag har sommarlov så!
 
Men igår så var jag med Hannah och Alva å vi var och bada för det var så himmla varmt.
( lika varmt idag! )
Men vi tog jätte många bilder, fast det var med Hannahs kamera
Så dom kommer nog upp på bloggen förr eller senare!
Vi hade det iaf super kul och det var varmt i vattnet! 

Efter det så cycklade vi hem till mig och åt när vi hade ätit så var vi med Casper ett tag sen följde han med hem till Alva ett tag 

Vi ska bada på söndag oxå alltså i morgon.  

Men Vet ni vad??? min mobil är SÖNDER!
 

Jag råkade tappa den i handfatet ! 
Så den funkar lite grann nu men den var helt sönder innan men nu är den lite fixad! ;)
Jag känner mig teknisk!

Haha kanske borde satsa på att bli tekniker, fast nee!
Inget för mig.

Men nu orkar jag inte blogga mera för det är ca 40grader!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

lämna in den på lagning då :P

2010-07-03 @ 18:18:44
URL: http://eelinbonser.blogg.se/
Postat av: Carl Andersson

ska ni bada utan mig:O:O??? :(

2010-07-03 @ 19:04:15
Postat av: Svar ifrån Emma:

Elin: Haha nej! då köper jag heldre en ny!

Fast jag ska iaf få en när jag fyller år så det gör inte så mkt ;)



Carl: hahah jaa det gjorde vi! :O xp

2010-07-04 @ 09:46:26

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0