Snart skolan

Hinner precis blogga lite innan jag ska åka till skolan..
Ska ha en redovisning innom so:n med Olivia;)
Men nu så ska vi prata om roligare saker.
Idag så ska jag nog vara med Alva.
Jag behöver ha lite hjälp med Spanskan. Efter som hon oxå läser Spanska men hon har gjort det sedan 6:an och jag ibörjan av 7:an, så man kan ju säga att hon ha lite mera läshuvud innom Spanskan än mig.;)
Men jag tycker att jag är rätt bra ändå.  


Det hära är Tisdagens outfit.


En svart blus med ett vitt linne under och ett par blåa shorts


Skor, ett par svarta ballerinaskor ifrån BjörnBorg.






Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dina shorts :D<3

2010-06-01 @ 19:50:47

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0