Sovmorgon

Förlåt för att jag inte bloggade nå igår, men jag han tyvär inte.
Därför så passar jag på att göra det nu;)
Här skiner solen och det är varmt, hääärlig dag!

Idag då börjar jag i skolan kl 10.55 istället för kl 8.30..
Man kan ju säga att det är mycket skönare å ha sovmorgon ;)
Sen sista lektionen ( som är profil ) är frivillig
Har jag inte nämnt det?! Att jag går i bild & design klass?
Jag tycker nog att den är ganska så tråkig, för jag gillar inte att rita längre. ;)

Men vi har två olika profiler i samma klass, Matte,No & Teknik är en profil och våran bild & design.
Jag har funderat på att byta till matte, No teknik till 8:an.
Men jag vet inte riktigt

Nu har jag ganska bråttom så här kommer dagens outfit.


Hoppas alla får en solig, skön och trevlig Torsdag♥

Kommentarer
Postat av: gissa

vi börja annars 09.55

2010-06-03 @ 15:14:11

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0