mycket text på en och samma gång


Hej hopp.

Jag hade en väldigt trevlig dag igår!

Och jag vill bara säga det till alla som skickar sånna onödiga kommentarer, att ni kan skaffa er ett liv!
Jag tycker bara så himmla syd om er!
Tror ni att jag skulle bli ledsen om jag får några ''mindre snälla'' kommentarer? Öömmh, neej inte ett dugg!
Det ända som jag tycker är sorjligt är att ni har misslyckats totalt! Erat liv! herregud! Ni är inte värda ett piss så som ni håller på!!

Så det var det jag ville säga till dom som har skickat en massa onödigt dåliga kommentarer!!

Och imorron så åker jag till Stockholm med Alva!!!!! :D
Vi ska gå på Grönalund och ha det BÄST! Jag älskar dig gumman och det vet du!
Tack för att jag får följa med!
Och TACK för att du frågade just mig!! ♥




Ni vet den dagen efter jag varit på bio ?
Då hade jag handlat/shoppat lite mera kläder, och jag hade lovat att lägga in bilder på det och här kommer dom:

Båda shortsen är ifrån cubus.
    
  



Klänningen/tunikan är ifrån BikBok.

    

















Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0