Trevlig dag!

Idag har vi haft ''klassens'' dag ;)

Det var jätte skoj!!
Först så var hela klassen i Boulongern och spelade bränboll, grillade och hade jätte kul!

Sen när vi hade slutat så cycklade, jag, Alva ( Hon var med på halva våran klassens dag, fast hon går ju på Engelskaskolan) Frej, Martin, Casper, Jan,Simon, Fredrika, Hanna, Carl, Lars, Erik, William och Johan som vi var hemma hos.;)
Vi hade VATTENKRIG!;)

Haha jag vart inte alls blöt, NEJ NEJ ! (*HOST*)
Men det var ialla fall jätte roligt! Min mascara var helt borta + att mitt hår och mina kläder var dyng sura!
Haha sen åkte Fredrika, Lars och Erik hem. Så jag, Alva och vi andra stannade kvar.

Tyvär så har jag inga bilder (eller hanna har nog) jag kunde inte ta för det var typ 2 vattenslangar och 5  vattenpistoler som sprutadr vatten heeela tiden så min mobil fick bo kvar i väskan.;)
Om jag får några bilder sen så lägger jag upp dom.



Men nu så är jag med Alva och vi ska fixa grejor som måste vara klara till i morgon.
För imorron är det SKOLAVSLUTNING!!!!!!

1. Färga mitt hår.
2. Fixa tå + finger naglarna (ett måste)
3. Sola
4. Noppa öggonbryna
5. Peela mitt ansikte och ha ansikts mask.

Så jag måste gå och göra det nu, medans jag är borta så kommer förmodligen Alva att gäst blogga, så bli inte förvånade;) ♥



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0