Stolt & nykter var......

God morgon!

Vaknade för ett tag sedan, haha;).
Som jag lovade igår så skulle jag berätta om hur det var på stolt och nykter

Jo så hära var det:

Vi kom dit, Jag, Alva, Karolina och Olivia.
Vi började åka några karuseller (det var as lång kö!! Men det var värt det!)

Sen så träffade vi massa annat folk där som Hannah L , Penny, Elin, Hanna B och Amber.
När jag var tvungen att gå på toa så gick Alva, Karolina och dom andra förutom Olivia och Hanna iväg och åkte radiobilarna (hahaha);)

Så när vi var klara så ringde Hanna B Carl i våran klass och frågade om vi kunde mötas utanför spökborgen så då mötte vi Carl, Johan och Jan (dom går i våran klass) och Aria som går på våran skola men i nån annan 7:a.
Vi stod i kön till spökborgen i ca 30min om inte mera.

Hahaha sen när det var våran tur så åkte vi i väg där inne i spökborgen.;)
Den är inte alls läskig, jag kan inte förstå varför alla säger det och skriker ihjäl sig!

Efter vi åkt klart spök borgen så fick vi reda på att Alva och några ifrån hennes klass stod ikön till Spökborgen så ställde vi oss i kön till nåm annan rolig och konstig karusell, när vi stod där mitt ikön så kom Alva, Penny occh några killar ifrån deras klass och parallel klass fram och sa att vi skulle komma dit där dom dansade.
Och när vi åkt klart den konstiga karusellen så gick vi dit och dansade.
Det var JÄTTE många folk där inne men vill man dansa så dansar man!

För man kom ju inte dit bara för att åka karuseller!

Ja sen dansade vi nog bara resten av tiden, eller NEJ det gjorde vi inte för Eric Saade skulle uppträda!

 <---- Eric Saade


Men Alva, Penny, Hannah och Amber ville tydligen inte se så jag, Olivia och Hanna gick dit och kollade.;)

Precis när han kom ut på scenen så DOG MIN MOBIL!!!
Ganska så olämpligt tillfälle kan man säga!!

Men som turvar så kunde Olivia och Hanna ta bilder.;)
När jag får dom så lägger jag upp dom och hoppas att det blir snart.

Efter hans uppträdande så gick vi tillbaka till Alva och dom andra och dansade.

Sen dansade vi och efter en timme ungefär så var det dags att dras hemmåt!

Så det var min dag igår!
Tack alla för en SUPER rolig dag!♥

Kommentarer
Postat av: Alva

Det var SKIT ROLIGT! <3333333

2010-06-11 @ 11:18:13
Postat av: Svar:

Jaaa! :D <33<3<33

2010-06-11 @ 18:46:38
Postat av: adaaa

såg dej :P

2010-06-12 @ 11:25:01

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0