Carpe Diem

Tisdag.
From one day to another!
Kul men slitsam dag.
Har fått sko-ska av mina nya skor. Aj!!
Men vill man vara fin får man lida pin!
Inte sant?;)

Jag tycker att utseendet spelar en VÄLDIGT stor roll i ens liv! (Ialla fall mitt!)
Ja menar det finns ju de personer som bara slänger på sig ett par skit fula jeans och en ful topp till.                     Har dom ingen smak för kläder och stil?!
Okej jag är med på att alla måste få ha en slapp dag, då man tar på sig ett par mysbyxor och en vanlig T-shirt.
Men måste man förfula sig? Man kan ju ha slappiga kläder men vara snygg ändå.
T.ex. ta ett par vanliga mjukisbyxor och ett par snygga sneakers till och en fin men ändå en vanlig tröja.
Det ser mycket bättre ut än att klä sig MYCKET fulare än vad man är!
Jag har lust och fråga folk om dom verkligen tänkte när dom klädde på sig?!;)



Kommentarer
Postat av: Bonsér

haha vem kritiserar du mest då ? fredrika eller ? ;) hahha hon som hade ju en kort tröja idag :P

2010-05-11 @ 22:11:20
URL: http://eelinbonser.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0