My dear friend is back


Sorry att jag inte har bloggat på ett tag!
Men jag har haft full rulle!

Jag har en stooor nyhet att berätta! ;)
Alva är tillbaka!! :D (Hon är så klart jätte brun)
Hon ringde mig idag när jag var i skolan å sa att hon hade kommit hem ifrån Caribbean och New York, så vi pratade ett tag sedan så sa hon att hon skulle komma över till mig ikväll ;) trevligt! Jag har saknat min vän såå himla mycket!!
Sen när hon kom så hade hon köpt en prestent till mig ;) 
Det kommer bilder sen.
När jag hade öppnat presenten och kramat ihjäl Alva så visade hon mig alla snygga kläder hon köpt;)
Efter vi pratat en lång, lång stund så började vi laga maten, det vart å grilla köttt och klyft potatis med en hemma gjord sås å en fresch sallad  ;) Mumms!

Här kommer det bilder först ifrån dagen och sedan på presenten jag fick av Alva ;)
(De 4:a första bilderna är tagna i skolan)

















Här är presenten jag fick av Alva ;)







Kommentarer
Postat av: Alva

Jag hade saknat dig jätte mycket med bästavän!!



2010-05-23 @ 17:32:40
Postat av: Svar:

Gumman det är skönt att du är hemma igen! ♥

2010-05-24 @ 22:15:27

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0