Sexy bitch

Halli hallå.

Har suttit på balkongen nu i nästan 1h & 20 min ;)  Härliigt!

Nu så ska jag berätta lite om fredagen.
Jag fixade mig sedan mötte jag upp Cajsa och Fredrika på Forever young ;) ( klockan var då 20.50 )
När vi gick till karaoken så var det meningen att jag, hanna, Siri, Ada och Fredrika skulle sjunga Lady Gaga - Just Dance.
Men.. Fredrika och hanna sa sedan att dom skulle dansa till mackarena (eller vad fan nu låten heter) och Ada skulle sjunga så då ballade jag ju såklart ur!
Sen så stod dom där på scenen och dansade och sjöng som näktergaler! hahah det var allt för roligt!;)
Som jag sagt förut BJUD PÅ DIG SJÄLV!
Sen när vi skulle gå å dansa så var det nån kille som taffsade mig på rumpan 4 ggr!
Fredrika och jag hållde på att dö av skratt! ;) hahaha!
Sen så var det DANSA DANSA DANSA som gällde för fulla rullar!
Mycket folk och mycket varmt! det var som en ång bastu! var tvungna att gå ut å ta luft flera gånger!
Men Trevligt var det iaf.
Sen dansade jag på Olivia Sörling ;) Vi snackade lite och sen dansade jag vidare med Fredrika.

Tack brudar för en underbart rolig och trevlig kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Ada

GUUUUUD VA KUL DET VAR

2010-05-27 @ 12:03:58

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0