Tisdag.

bjuder på denna vackra (men gammla bilden på min kära och underbaraste vän Alva Öberg)
Tjola hopp tjola hej!

Ja vad ska jag säga?! ..
Har inte direkt så mycket att blogga om just nu men det kommer väl!.
Jag kommer skriva om det jag vill då SHIT SAME DIFFERENT NAME!
Om ni inte har något vättigt att säga så kan man lika gärna hållakäften, eller vad tycker ni?

Jag vet att det var ett tag sedan jag skaffade min blogg.. men jag har inte hunnit börja blogga så jag tänkte att jag drar igång med det nu! ;)  


Kommentarer
Postat av: elin bonsér

haha grattis emma ditt första blogg inlägg ;) <3

2010-05-05 @ 09:30:24
URL: http://eelinbonser.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0