You can't turn out the light

Hej hopp.

Idag har jag varit i skolan efter det så åkte mamma och jag ut till Valbo och kollade på bikini och mascara.
Det kommer bilder sen.
Innan de så ska jag passa på att berätta att det gick super bra på konserten igår!;)
Alla i publiken ställde sig upp ;) Haha, vad duktiga vi är!

Här kommer lite bilder på dagens köp, men även på mina nya skor som jag köpte för ett tag sedan men använde dom förförsta gången igår ;) ( Bikini underdelen hör inte till över delen, jag behövde bara en överdel men så hittade jag en snygg, eller ja en helt ok underdel som var ROSA! ;) Så det blev att köpa den med ) 

                                             ÖVERDELEN

                 
                                              
                                      
                                      
                                              UNDERDELEN

                                




                                          MASCARAN

                                
                                             Mascara Flashy Curl



                                      SKORNA ( gladiator skor )

        


Kommentarer
Postat av: Alva

ALLT VAR JU SKIT SNYGGT!! Specielt Bikinin!!! <33333333

2010-05-27 @ 22:12:12
Postat av: svar: ifrån Emma:

Tack <3333333 :''D

2010-05-28 @ 20:41:23
URL: http://emmaazzx.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0