Alva, du är så fin!

HejsanHejsan!
                                                               
Idag så kommer underbaraste Alva Öberg hit!
Känns som att det var ett bra tag sedan vi träffades sist!
Hmm.. Kanske var det också.. haha
Aja ska bli super kul att få träffas och prata lite, hittar väl på något galet som vanligt? hehe
Nej då men det ska bli kul!!

Nu måste jag börja sminka mig om jag ska hinna

Här kommer det lite bilder på mig och Alva (vilka minnen!)





(Stolt & Nykter sommaren 10)

(Jul-avslutningen i 5:an)



(i Stockholm sommaren 10)

(Stockholm sommaren10)





bjuder på denna vackra (men gammla bilden på min kära och underbaraste vän Alva Öberg) (haha små fjortisar typ 2år sedan)

Älskar dig b-ruden!

                                                              


Kommentarer
Postat av: Alva

HAHAHA SNYGGINGAR DÄR! Fast inte jag -.- du får gärna ta bort den i femman när vi sjunger -.-?



Älskar dig med G-umman <3

2010-11-01 @ 18:38:44

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0