Baaaad update!!

Tjenare!

OJ OJ OJ vad jag är dålig på att uppdatera!!!
Jag får t.o.m skuldkännslor för att jag inte bloggar!! Då är det väl illa?
Men jag tänkte berätta vrf jag inte har bloggat för det finns några anledningar,

1. Haft Spanska prov
2. Matte prov
3. No läxa (och prov i teknik på fre)
4. So (super mycket!!)
Ja jag har haft fullt upp helt enkelt!

Men nu så bloggar jag lite iaf och det är ju bra!
Idag i skolan så har vi haft ''tema dag'' och våra klass besökte Arbetarbladet.
Och i morgon har vi studie dag! Toppen!
Har tyvärr ingen rolig bild att lägga upp 


                                                                    

Kommentarer
Postat av: Alva

Hahah gumman du ska inte behöva få skuldkänslor för det, men du suger verkligen på att blogga! ;) <3

2010-11-18 @ 22:16:46

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0