Gästblogg.se

Hej hej!

Tänkte berätta lite saker jag har gjort den här
veckan.

Jag har tillexempel varit med emma, kusiner,
penny, karolina, palle, kompisar alltså!
Haha!

När jag var med Emma så hade vi det jätte roligt!
Först så möte vi Carl och så gick vi hem till Caspers farmor,
haha, Casper höll på att meka med cykeln och det gick
antagligen inte så bra för han vart bara arg och sa att vi skulle
gå och han skulle ringa sen , (vilket han inte gjorde)
haha,

Emma, jag Carl gick till en lekpark ett tag (coola vi vet :D)
Sedan gick vi till hemköp, donken för att hämta skedar (?!), willys
och till sist statiol... HAHA ...

På hemköp köpte Carl glass till oss, så snäll som han är !

Men jag kan säga att om carl hade fått bestämma vad vi skulle köpa
på willys hade det blivit väldigt väldigt dyrt.. 
Så Emma och jag betsämmde!

Sedan gick vi lite tills Emma och jag skulle hem till henne igen!

Men tack Emma och Carl för en super duper kul kväll!


p.s jag höll på att somna av min huvudvärk, fast så tog jag två alvedon 500ml.. då vart man pigg efter tag kan jag säga!

Puss, Alva!



P.S.  Emma jag älskar dig av hela mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Carl Andersson

jag sa att alvedon e bäst :P<3

2010-11-07 @ 22:34:35

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0