Snyggt från H&M och BikBok

Tja!

Bloggar lite sent nu men k-bry ;)
Sitter och kikar lite på snygga kläder så jag tänkte att jag lägger upp lite bilder på bloggen ;)

(tapetserade även om i mitt rum, det vart en fondvägg med svart vita hög hus i typ New York, bilder kommer sedan)


SuperDuper snygg klänning puder/svart eller röd/svart - H&M


Snygg svart tubklänning - H&M



5-Pack armband och en söt liten handväska i 3 färger - H&M


snygga skor - H&M

klänning svart & vit - H&M


Lady Gaga body's - Bik Bok


Lady Gaga top - Bik Bok





Uggle halsband - Bik Bok



Nu ska jag fortsätta kolla på Man in black , gäsp .. ;)

                                                              


Kommentarer
Postat av: L I N D A - [ PERSONLIG FOTO BLOGG ]

Jag har den första klänningen :D

Den som är hudfärgad och svart :')

2010-11-28 @ 10:28:34
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0