Hmm.. Det är ju kanelbullens dag, inte sant?

Juste ja , det var något jag glömde när jag bloggade innan idag..

Det är ju kanelbullens dag!
Med det menas det att man får äta ''hur'' många kanelbullar man vill

Vilken tur att mami och jag bakade bullar igår.



Vet ni vem som kommer bli super glad när hon får veta att vi har bullar hemma?


Jo den hära bruden




                                                                                    
                                                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Alva

Hahahah hur visste du det (A)? <3

2010-10-06 @ 21:30:13

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0