Lördag

Hejsan hoppsan!


Idag så är det Lördag!

Idag har jag och mami varit i valbo och kikat lite.
Vi gick in på Kicks och kollade och luktade på parfymer jag hittade en som luktade helt underbart!
Älskar den! Måste köpa den sen.
Den var gjord av Rolf & Victor den heter ''FloverBomb''





Men sen så såg vi att det var en liten skylt där det stod typ : I dag så är det kosnads fri sminkning.

Så mamma och jag tänkte varför inte prova på det så det gjorde vi fast dom han bara med mig för sedan så skulle en som hade bokat bli sminkad.. men så hära blev resultatet:

Ganska så fint tycker jag iaf





Men det var så klart inte allt


Jag vet att jag har lovat er ett bra tag att jag ska visa vad jag köpte i ''Ullared'' och här kommer det bilder!





















(Parfymer)








(vatten fast mascara)


(Eye liner)


(Naglack)



..Och sist ett läppglans från Lóreal fast det köpte jag igår!





Så det var väl allt för den hära Lördagen!
                                                                       

Kommentarer
Postat av: Alva

Det vart ju snyggt ! <3



Moahahah jag visste redan vad du hade köpt :o (A)<3

2010-10-23 @ 18:11:04
Postat av: bonza

ey vart e bruce ? :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O



btw-James dean är best ;)

2010-10-24 @ 13:34:46
URL: http://eelinbonser.blogg.se/
Postat av: Svar på kommentarer / Emmaazzx

Alva: Tack :D, Nähä det menar du inte? hur kunde du veta? :o <3



bonza: Haha han rymde :O aa han e snygg! ;)

2010-10-31 @ 12:50:41

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0