Monday morning

Godmorgon!

Idag har man studiedag, härligt värre!
Har precis kollat klart på filmen ''Allt för min syster''
Har sett den förut men kände för att se den igen.
Jag grinade nästan hela tiden för att filmen är så sjkut sorglig!
Aja nu satte jag precis på lite musik och ska nog ta i tag i disken nu



Blir lika glad varje gång jag hör denna låt!

Mohombi - Bumpy ride






och ja det är ju Måndag så varför inte slänga in lite Melanie Fiona med Monday morning
      
                                                                                                        





                                                        

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0