The last song

Gó kväll!

Kollade på ''The last song'' Förra helgen vill bara blogga om något så jag tänkte att jag bloggar om det

Den är sjukt bra, en av dom bästa filmerna jag har sett! 
Grinade så himmla mycket!
Jag och Alva hade en hel pappers rulle som vi satt och torkade oss för att sminket bara rann och vi satt och typ kramades för vi grinade så mycket!

Ni måste bara se den!




Trailer:






Låten , When I look at you



(Grinar bara jag hör låten) !


Nu ska jag gå och kika vad det är på tv:n


                                                                    

Kommentarer
Postat av: Alva

Ja skit bra ju! :D Puss <3

2010-10-18 @ 18:43:11

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0