Lördag





Ja, jag har ju lovat ett bra tag nu att jag ska ladda upp bilder på mina kläder jag köpte i Ullared
Jag känner en STOR press att jag måste ta tag idet snart!
Men när ska jag hinna blogga?

Haha finns nästan inge tid till det just nu i mitt liv
Kan ju inte säga att jag skulle behöva en såkallad ''blogg paus'' för det har jag ju sex gånger i veckan om inte sju!

Men ja, om jag inte sagt det förut så säger jag det nu, jag försöker blogga så mycket jag kan!

Jag njuter sjukt mycket av helegerna nu förtiden och vill bara vara hemma och ta det lungt
Efter som att jag har så mycket läxa i skolan och det är kören osv..

Så jag tycker att en bra och mysig helg för mig är:

Äter lite godis



Kanske en.....


BEN & JERRY'S




Myser med familjen äter god mat

Kollar på en bra film




Jaa.. Det var nog det mesta
Hoppas alla har en fortsatt trevlig Lösrdags kväll!


                                                                                                                            


                                                                                         
                                                


Kommentarer
Postat av: olivia

från andra sidan och wildchild är skitbra!!!!!!!!!!

2010-10-02 @ 22:21:15
URL: http://oliviaasorling.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet!

Wildchild är super bra och

''Från andra sidan'' den ä så j**la grym! :D (Y) <33

2010-10-02 @ 22:56:59
URL: http://emmaazzx.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0