Bloggandet

Tjenare!

Ja det var ju ett bra tag sedan nu! Inte sant?


Allt jag drömmde om var ju att ha en blogg, att blogga om det mesta som händer runt om kring en.
Men det vart ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Blir det någonsin riktigt som man tänker sig eller blir det bättre eller lite sämmre än bättre?

Ja.. det vart ju inte riktigt som jag tänkt mig med bloggadet, men man kan ju försöka ett tag till.
Jag menar hur kul är det på skala 1-10 att blogga om nästan ingen läser bloggen?
Njaa det är ju inte så skojjsigt!

Men hur i *!#¤&((#%=/orkar alla stor bloggare lägga ner 2-4 timmar om dagen för att blogga!
Men men det är ju lixom deras grej, min grej är kanske inte att blogga det är tex: musik, kläder, kompisar och mycket mera men blogga kan vara kul någon gåg ibland men inta varenda dag!


Ska försöka ladda upp lite mera bilder också men det kanske inte är så jätte kul för er ''läsare'' att bara se på dagens outfit?
Så jag tänkte ladda upp lite bilder som jag har tagigt för ett tag sedan men även ganska nya bilder.


Men nu så ska ja kila hej på en stund!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0