Min helg:

Hejhej!

Idag är det söndag.

Tänkte att jag skulle blogga lite om vad som ahr hänt i helgen.
Börjar väl med Fredagen

Fredag:

Ja då blev det att åka hem till Alva direkt när man hade slutat.
Sen efter en stund så kom Hannah, Penny och Karolina dit.
Så vi började fixa oss för fulla rullar för att sedan åka iväg på Inspark

Planen var att jag skulle ha blogga när jag var hemma hos Alva men han man det?
Nej självklart inte!
Men men..
Ja sen så åkte vi iväg till Estraden där Inspark var.

Träffade även kusinen Lollo där

Ja det var super kul
Tack brudar för en trevlig kväll.


I lördags hände det inte mycket alls, Rolf Lassgård gick typ 5dm ifrån våran bil när vi åkte
Haha cooling (i know)

Kommentarer
Postat av: bonza

men emma rolf har man ju pratat med mist 1000 ggr ! han bor ju på trollvägen :P

2010-09-08 @ 17:07:47
URL: http://eelinbonser.blogg.se/
Postat av: Svar:

hahaha jaa men ändå ;) haha

2010-09-12 @ 13:13:47
URL: http://emmaazzx.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0