Fre - Lör

CHABBA ALLA!

har ni en trevlig Lördags kväll? :)
Det har jag, super härligt väder ute, ätit fantastisk mat medmera!
Kan inte bli mysigare.

Men jag sulle ha uppdaterat igår men jag han tyvär inte :(
Men jag tänkte iallafall berätta om vad jag hade för mig ;)

Först så gick jag till skolan som vanligt, fast jag var trivselvärd med Molly Friberg. Inte så lyckat när vi råkade tappa ut en hel hink med vatten över matsalen så alla typ satt och skrattade och kallade oss idioter och typ applåderade  -.- men sånt får man leva med, man får ju tänka posetivt.
Efter det så gick jag och Olivia ner på stan för hon skulle köpa en navelpercing  ;)
När vi var klara så gick vi hem till mig och sjöng lite singstar och fixade oss för sen var det bion nästa!
Vi kikade på Robert Pattinsons nya ''Whater for elephant''



Den var super bra! En film som verkligen måste ses :)
När den ar slut bar det av till mig igen och vi somnade ganska tidigt faktiskt!

Japp sen när vi vaknade var det ju Lördag, vi bestämde oss för att cykla ner på stan och ta en glass och det gjorde vi! Mysigt!
Och efter ett tag åkte olivia hem till sig och jag cyklade hem :)

Hade iallafall jätte kul och det måste vi göra om,Love Ya girl! :D


Puss hej!


Kommentarer
Postat av: olivia

Men snuppis då! älskar dig med :* <3

2011-04-16 @ 21:27:25
URL: http://oliviaasorling.blogg.se/
Postat av: olivia

Men snuppis då! älskar dig med :* <3

2011-04-16 @ 21:27:48
URL: http://oliviaasorling.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0