måste få skriva av mig!

Hej hej!

Måste bara få skriva av mig.
jahapp .. vart ska man börja?

Jo men iallafall, det finns nog inget värre än människor som måste klanka ner på andra, förstöra för andra för att känna sig själv välbehövd.
jag blir så fruktansvärd ledsen och arg men framför allt besviken!
Kan inte folk förstå att andra har kännslor? varför ska dom få säga vad fan dom vill? bara vräka ur sig en massa dumma sjuka saker som faktiskt sårar andra!!
Åååh dumma jävla idioter är vad det är! tycker dom inte om vad dom ser ,  nej men FINE kolla inte då ERA JÄVLA IDIOTER!
det är ju frivilligt, visst man får tycka och tänka vad man vill men måste man säga det? Nej det behöver man inte! Om de lever på det elaka dom säger så blir deras lycka våran olycka!
Sånt i livet eller vad säger man?
Jag ska inte säga att sådanna personer borde ruttna i helvetet eller utrotas jag vill inte någon människa något ont jag vill bara säga, SNÄLLA respektera andra för hur dom är/ser ut!
Om man inte fattar detta då är det jävligt syndom dom! synd, synd för att dom måste vara dumma mot andra för att känna sig bra!
Jag kan säga så här, ni är inte bra! inte ett endaste dugg! varese ni tror det eller ej!
Och jag vill att folk ska förstå hur mycket man faktiskt kan ta åt sig av ett enda ord.

ni som läser detta, NI ÄR PERFEKTA PRECIS  SOM NI ÄR. Försök inte ändra på något för att någon / några säger att ni kanske är ful, tjock , äcklig, dålig, mesig, töntig, för smal!
Var den du vill vara, se ut hur fan du vill! BARA TYCK OM DIG SJÄLV FÖR DEN DU ÄR!
Om man nu tror på gud .. Gud har skapat dig för att du ska vara du och inte något annat!
Kom i håg det!  


Här är några bilder på mig för att visa att jag är stolt för mitt utseende och för den jag är!








Låtar

James blunt - youre beautiful


Ane Brun - true colours



Kram hej då!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Väl talat emma! Sånna där människor är idioter! Och du är helt sjukt vacker, precis som du är så idioten(vet vem du menar) är bara så blåst så den inte kan inse det! Har en väldigt stor lust att slå ner folk som säger sånt... Puss och du är underbar, ta inte åt dej av sånt skit!♥♥♥

2011-04-14 @ 18:52:53
URL: http://lifeoffredd.blogg.se/
Postat av: Ada ♥

Håller verkligen mä! Att trycka ner andra är patetisk och ingen förtjänar att må dåligt för att den ena ska må bättre :( Tycker att det är underbart att nån äntligen fattar att det är helt okej att vara sig själv!

2011-04-18 @ 21:52:25
URL: http://curlyboyslaw.tumblr.com

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0