VÅR

Jag måste bara få säga en grej, jag stör mig lite på att folk går ut med sandaler, shorts och linne NU!
Det är inte sommar?  Det finns något som heter VÅR!?
De går ut och bara ''OMG vad varmt det är, nu måste man ju gå i shorts, linne och gladiator skor för det är ju sommar lixom.''

Nej det är inte sommar? det har varit typ 18 grader i dag inte 20 - 25 grader

Vad ska ni ha på er i sommar då när det är typ 30 grader? ska ni gå nakna då om ni tycker att det är super varmt nu?
Nej men det är väl upp till var och än om man vill bli sjuke eller inte ;)  (man blir lättare sjuk/ förkyld om man klär av sig på VÅREN om ni inte visste det)
Jag ville bara säga det till dom som tror att det är sommar.

PUSS HEJ! :D


Kommentarer
Postat av: A M B E R

låt dom som vill ha shorts osv. ha de.. de är ju deras ensak om dom tycker att de är varmt eller inte

2011-04-22 @ 19:45:17
URL: http://ambersaga.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0