Helgen

Hej hej!

Jag har inte bloggat ihelgen så jag tänkte berätta vad jag har haft för mig på fre och lör ;)

I fredags så var jag med Alva vi kikade lite på stan och tog en fika  :D mysigt!
Sen så åkte vi hem till henne i Hagaström och vi beställde 2 sallader och åt framför tv:n.
Efter det så började ''Men in black'' på tvn så vi tittade på den men jag somnade typ efter en kvart ;) haha
Snacka om trött tjej!

Sen på Lördagen kom mamma och hemtade mig så åkte vi till Valbo och jag köote ett par Jeans, ett rött linne, Mascara, Victoria Beckham parfym (Intimately) en kofta från Bikbok (vit med röda och blå ränder) ;)
Ja när vi var klara där så åkte vi till Ica Maxi och ahndlade lite.
Vi åkte hem och kollade om det gick någon Bio och det gjorde det vi såg ''I am number four'' vi märkte att bion började om en halvtimma när vi var hemma så det blev lite stressigt ;)
Men vi han och den var så j*vla bra! Den kom med på min topp lista av filmer! Så den måste ses av er andra!
När filmen var slut så åt vi på ''Mezopotamya'' super mysigt ställe!  Båda beställde Lam och kyckling spett med potatis klyftor! Underbart gott.

Så tack mami för en toppen Lördag och alva för fredagen!

(Kan tyvärr inte lägga in bilder för jag har ingen USB sladd till min mobil -.- )

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0