Hur sjukt är det inte?

Det är så jävla sjukt sant så att det är dåligt!
Jag suger på att uppdatera! :o
Det är bara att inse

Men ja jag tror nog att jag ska börja blogga mera fram åt våren ;)
Det känns så trökigt att blogga nu när det är kallt och blaskigt ute :(
Man blir gladare när det är varmt och soligt ute :D

Men här kommer lite bilder från igår när jag sov hemma hos Alva ;)
















Tre ord, nio bokstäver 
Älskar dig! ♥

Sitter här med alva nu och hon skriver lite på sin Svenska uppsats -.- men jaja sånt måste ju oxå göras inte sant?  ;)
Snart ska vi mysa framför melodifestivalen  :)
Hej då ha en bra lördags kväll! :D

Kram

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Super snygg header! :D <3

2011-03-07 @ 16:38:03
URL: http://ldellen.blogg.se/
Postat av: Alva

Du suger verkligen på att uppdatera :)

Men vet du vad? Jag älskar dig också! ♥

Även om vissa av bilderna på mig ser´ut som .. ja jag vet inte vad ..

:* <3

2011-03-08 @ 16:09:44

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0