Feel the spring, it's in the air

Hej ''alla'' läsare ;)

Haha (har jag ens några?) njaa om jag börjar blogga så kanske jag har det, vilket jag faktiskt tänkte börja göra nu (när jag har tid) hoppas det blir mera än 4 blogg inlägg iveckan.
Som ni ser så har jag bytt / ändrat designen lite granna på bloggen  :)
Ganska nöjd faktiskt. 
Det är fräscht och passar bra med vit design nu när det börjar bli/är vår tycker jag.

Tänkte iallafall berätta lite om hur det var i skolan idag för er som är intresserade.
Först så hade vi so, satt bara och lyssnade när våran lärare pratade (inte så ansträngande)
Efter det så hade vi No och vi har fysik, så sjukt jävla tråkigt -.- den som kom på det är ju smart men det är ju lite onödigt (enligt mig) Och våran No lärare är så JÄVLA ÄCKLIG!!!! :O 
Han luktar pensionärs kiss och instängd bäbis blöja .. så sjukt vidrig gubbe så har han typ ruffs på flinten och uppknäppt skjorta :O inte OK!

Efter det så hade vi idrott och det var faktiskt ganska kul, hade vikarie också (han var ganska snygg ;) haha, typiskt mig och tänka på det..)
Sen hade vi lunch och efter det svenska, vi har börjat arbeta lite om ''namn'' och har fått reda på att mitt namn är ifrån Tyskland och betyder ''hög'' eller ''uppsatt''  tufft va? Ja jag vet ;)

Ja  efter de så var det matte och det var väl inte det roligaste men men (matte är inte riktigt min grej om man säger så)
Efter matten hade vi spanska prov och det kändes som att det gick bra!! Hoppas att det gjorde det också!

Aja nog om skolan ;)  jag tror sägert att ni slutade läsa efter hälften?  haha
Nu sitter jag med Alva isoffan och vi ska nog ta en tupplur!
Haha vad roligt det lät ''tupplur''

Alldedes för mycket text kände jag men jag behövde skriva av mig lite.
Så här kommer det några bilder jag inte lagt upp här i bloggen!

Bilderna är fotade av min kusin
 











Nog för idag!
Kram hej!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0