Blogg times!

Hej!
Har lust att börja blogga igen ;)
Orkar inte med något ''HEJ BLOGGEN JAG ÄR TILL BAKA ... BLABLABLA....''
Så ska börja som innan ungefär 2 inlägg om dan om jag hinner!
Ska  försöka lägga in lite bilder oftare, blir mycket roligare då också :)

Håller på lite med designen men vet inte riktigt hur jag ska göra men men.. det löser sig ;)

Puss
Ps. Jag fick VG på mitt matteprov sjukt stolt chey! :) Lever på det idag.
Ps2. Min BABE är back!!! :D sjuukt glad! Älskar dig stumpilumpan! don't forget that!

Bara för att hon är så fin så får hon bjussa på denna bild! 
 
Bild frånn 2009 ? ;)  ♥

Kommentarer
Postat av: Alva Öberg

Jag älskar dig gumman!



ps, fan vad snygg jag är.... Fast kanske inte :) <3

2011-06-07 @ 23:39:07

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på ♥?:

Trackback
RSS 2.0